Ostetaan yksisarvinen tamma!

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Ostetaan yksisarvinen tamma!

Viesti  Heli97 lähetetty La Syys 10, 2011 4:56 pm

Minulla on siis nyt tavoite nro. 69: "Hanki yksisarvinen varsa" meneillään ja tarvitsisin sarvellisen tamman, jonka sitte astutan oikeaan aikaan sarvellisella orilla, että saan aikaiseksi sarvellisen varsan joka on itse kasvattamani.

Rodultaan hevonen (tai poni) saa olla mikä tahansa. Sarvi on pääasia, enkä oletakkaan että saan ihan huippu hevosen 2 passilla ja suht pienellä määrällä equuksia.
Laittakaahan tarjouksia tulemaan. Maksan siis 2 passia ja equuksia luultavasti alle 100 000 (riippuu miten saan myydyksi mustanpörssin tavaroitani. Tällä hetkellä minulla on vain 45 000 Rolling Eyes )
Ja nimimerkki on siis sama täällä ja Suomen Howrsessa eli Heli97

P.S. Tavoitteesta saan palkinnoksi runsaudensarven minkä voin myös mahdollisesti lahjoittaa hevosen myyjälle Smile

Heli97

Viestien lukumäärä : 1

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Ostetaan yksisarvinen tamma!

Viesti  Jazzumi lähetetty Ma Syys 12, 2011 3:39 pm

Voisin mahdollisesti myydä yksisarvisen tamman, mutta joutuisit odottamaan jonkin aikaa, kun tällä hetkellä ei ole myytäväksi lähtevää yksisarvistammaa. Maksuksi kelpaisi 2 passia ja 500 equuseja, myös runsaudensarvi kelpaisi =) Voit laittaa yksityisviestiä Howrsessa, jos et ole vielä saanut ostettua. (Nimim. on sama Howrsessa)
Jazzumi
Admin

Viestien lukumäärä : 16

Näytä käyttäjän tiedot http://howrsefi.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa